štvrtok 8. mája 2014

?? DAYS CHALLENGE |04 - Obľúbené seriály

Milujem veľké množstvo seriálov. Nejak sa mi táto mánia prejavila nástupom na VŠ, takže ňou "trpím" cca 3 roky. 
Jedným z mojich najobľúbenejších seriálov a seriálových stálic = môžem pozerať dokola a pravdepodobne nikdy ma neomrzí - je samozrejme seriál FRIENDS. Tento seriál je mojim obľúbeným od - no vlastne neviem kedy ho začali dávať na niektorom zo slovenských programov - myslím, že Markíza. Vždy si spomeniem na taký náš spoločný rodinný večer. Vždy sme všetci sadli pred telku a kukali, smiali sa a boli sme tak.. spolu. Milujem Joeyho a Pheobe.  Sú tak od veci,  takí uletení, šialení, že sa nedá nemať ich rád. Tento seriál na mňa pôsobí antidepresívne.. "Ako sa máááš?"



Ďalším seriálom sú Tie roky sedemdesiate. Narozdiel od Friends som z tohto seriálu všetky časti nevidela. Ale je to náhodou super seriál, občas sa k nemu tiež vrátim. Lebo Mila Kunis :-3!
The L word - K tomuto sa viaže obdobie, keď som bola maximálne šťastná. Práve preto, keď si pustím nejakú časť teraz, nejak ma to.. občas zrazí k zemi. Tento seriál je o L komunite v Los Angeles. Na začiatku príde do LA Jenny - mladá spisovateľka - za svojim priateľom Timom. No a tento Tim má dom susediaci s domom lesbického páru Tiny a Bette. A keď Jenny v jeden deň uvidí, ako sa na seba vrhne v bazéne pri ich dome Shane a bohviekto (Shane je dosť prelietavá xD) tak jej vlastne napadne, že asi nie je na chlapov. Fakt fajn seriál, až na to, že Jenny is bitch. Fakt je to desná mrcha. 
Bones - Hodgins a Angela. Temprence a Booth. Všetkých do jedného tam milujem.. skvelý seriál. Temprence - vysoko racionálna osoba. Nie je schopná vyhodnocovať a riešiť veci inak, ako rozumom, nerada sa viaže na ľudí a je prekliato sebavedomá. Niekedy by som chcela byť ako ona.
The big bang theory - Sheldon! Môj milovaný.. Génius, preto ho milujem. Lebo má niečo, čo ja nie. Lebo napriek tomu, že je génius, nechápe sarkazmu. Je môj opak. Asi..
Pretty little liars - A Emily. Je neuveriteľne pekná a pôvabná a tak nejak všetko. Myslím, že je ako ja. Nie, nie som pekná, ani pôvabná, ale tiež túžim po NORMÁLNOM vzťahu s človekom, ktorého
milujem a nechcem sa skrývať, aj keď je to ťažké..
Je ešte veľká kopa seriálov, ktoré mám rada. Simpsonovci, New girl, Skins, Himym, 2 broke girls,..... Je ich naozaj veľa a na skoro všetkých som maximálne závislá :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára