utorok 29. apríla 2014

?? DAYS CHALLENGE |03 - Miesto, kde by som chcela žiť.

Pôvodne som v tomto článku chcela opisovať krajinu. Lenže mám problém. Neviem, kde chcem žiť, tak vám opíšem, ako by mal môj domov vyzerať. 
Úplne ideálne by bolo, keby som mala maličký domček. Fakt nepotrebujem toho veľa, stačí obývačka prepojená s kuchyňou, spálňa a jedna "detská/alebo inak využiteľná" izbička(haha, fakt som "skromná"). No a kúpeľňa :). Ďalej by som chcela malú záhradku s ako-takým výbehom pre Jimmyho (môj pes, ktorého zverolekári premenovali na JIMI). Čiže kvety na nej pestovať určite nebudem, nevydržali by, haha.
V spálni chcem ooooooobrovskú posteľ, pretože "Zo všetkých vecí najviac ľúbim spať!", skriňu na moje oblečeníčko a akvárium. Ja viem, že je to divné, ale ja ho tam proste chcem :D. Ďalej by tam nemal chýbať nejaký hudobný nástroj, dajme tomu, že klavír. (v skutočnosti chcem čelo, ale neviem ho nakresliť :D) 
Meheheee, takto by to malo vyzerať :) tie zelené veci sú kvety. A zabudla som nakresliť okno, ktoré by malo byť po skoro celej dĺžke steny napravo. Farby asi pozmením :D
Obývačka by mala byť s veeeeeeľkou sedačkou, aby sa mi tam zmestili všetci priatelia. Telku nepotrebujem, stačí mi tá sedačka a stolík, aby sme mali kde položiť spoločenské hry (Activity, Alias, Slovensko,....) a malý priestor pre môjho Jimiho.
Kuchyňa by mala byť prepojená s obývacou časťou. Barový pultík namiesto stola by mi stačil.  
V izbe číslo dva si to zatiaľ neviem celkom predstaviť, keďže neviem, či budem mať dieťa, alebo to bude len nejaká miestnosť pre hostí/pracovňa.
 Toť moja predstava dokonalého príbytku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára