utorok 15. apríla 2014

?? DAYS CHALLENGE |02 - Favourite food and drink

Jem veľa, aj keď to tak možno nevyzerá. Samozrejme, že sa to týka len dobrého jedla. Neznášam huby, pečienku, klobásy a zemiakovú polievku (u nás zvanú kyslé kromple, či dačo podobné), aj napriek tomu, že zemiaky (aj surové) milujem.
Medzi moje najobľúbenejšie jedlá patrí pizza, ryby, cestoviny a zelenina akéhokoľvek druhu. Zo zeleniny je môj favorit paradajka (hoci je to ovocie, ale nevadí), z rýb asi pstruh a z cestovín a pizze čokoľvek. No a keďže bývam na intráku a domov navštevujem sporadicky (nie, klamem, som tam furt :D), milujem domáce jedlo. Akože sviečková, segedín, halušky a podobne.
Taktiež milujem chipsy a tomu podobné slané pochutiny. Občas mám chuť na experimentovanie s jedlom a vymýšľam vlastné recepty. Z toho vyplýva, že rada varím (tu by sa to slovo sporadicky hodilo oveľa viac :D).
Sladké veľmi nemusím, naň musím mať naozaj chuť.. A keď, tak rozhodne horká čokoláda (aj tá na varenie), alebo (hanbím sa) nutella (vďaka mojej spolubývajúcej :D). Alebo muffiny (ktoré ako jediné viem upiecť..).
Najradšej z nápojov mám asi pivo. Dobre, nie asi. A z nealka vodu :D
Nuž, to by bolo asi k tejto téme všetko, myslím, že som ju vyčerpala tak akurát. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára